sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

Jupinaa...:)

Taas varastan itselleni aikaa kirjoittaa postaus.
Oikeesti mun pitäisi lukee VAKAVA- aineistoa, mutta koska olen lukenut tänään jo useamman kymmenen sivua, niin totesin, että voin varastaa hetken vain itselleni.
Tytär on jo nukkumassa ja vaimo tekee koulutehtäviä kovaa kyytiä tuossa vieressä, että valmistuisi oikeaan aikaan:)

Mitä minulle nyt kuuluu?
Minulle kuuluu hyvää. Viikonloppu ja viime viikko on mennyt hyvin.
Viikolla oon ollut useampana päivänä pikkusisarusten vahtina vaimon kanssa ja maanantaina alkoi se ensiapukurssi:) Perjantaina käytiin vaimon, Sennan ja Jonnan kanssa mun veljen ja vaimon siskon luona kylässä. On kauhee ikävä veljee, kun se ei enää koskaan käy kotona, ku sillä on semmonen tyttöystävä joka ei halua vissiinkään sen kanssa tänne tulla. Se tyttöystävä on muuten tosi mukavan oloinen ja olisi tosi mukava päästä tutustumaan siihen paremmin, mutta ilmeisestikkään tunne ei ole molemminpuoleinen...
Nooh. Lauantaina oltiin vaimon kanssa pikkusisarusvahtina. Hypittiin tyttöjen kanssa trampalla ja voi kuinka ihanaa ja hauskaa meillä olikaan!!!!:) Tänään sitten käytiin vaimon porukoilla ja mun autoon vaihettiin öljyt, niin kelpaa ens vkl lähtä ajelee Ukilla käymään:3
Senna on ollut jo monta päivää hyvällä tuulella. Naureskellut ja syönyt aivan valtavia määriä ruokaa. Lisäksi neiti alkaa olla aika vaativa, kun iltaisin kelpaa VAIN äitin syli...:)

Mitä meille kuuluu?
Mulle ja Sinille kuuluu hyvää. Me ollaan onnellisia yhdessä. Ei olla ikinä oltu tän onnellisempia. Suhde on arkistunut, mutta aina tulee joku elvyttävä ja ihana ja rakastettava yllätys!
Meijän vauveli on huomenna jo 4kk! Aika on mennyt niin nopeeta, ettei sitä ees oo huomannu miten se on humahtanut ohitse!!

Viimeinen päivä massussa!!

Minä leikkaussalissa...Vauva vain hetken mun vieressä:(

Eka perhepotretti.
Onnelliset vanhemmat: Äiti ja Äippä:3<333


Litlle princess<3

Susi!!!!
No eiku meijän Lady:3

Vipsvips:)




Sennan ristiäiskakku!!! (Mummi pisti parastaan;))

Kastepöytä.

Rekisteröidyn parisuhteen siunaus.<3

Kastettu tytär<3


I love u both to then moon and back!

Vauvakuume Tätä biisulia viime syksynä...
Miniminä ... ja tätä tänä keväänä<3
Oothan tässä vielä huomenna Jos kaikki muu katoaa, mut sä jäät, nii en ees huomaa ettei muita oo.
Ainutlaatuinen "Kaunis pieni ihminen, sä olet ainutlaatuinen..." Senna <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti