tiistai 10. huhtikuuta 2018

Kansainvälinen sisarustenpäivä

Tänään on kuulemma kansainvälinen sisarusten päivä. Sisaruudesta mulla on kokemusta enemmän kuin suurimmalla osalla ihmisistä. 
Olen sekä pikkusisko että isosisko. Minulla on isoveli ja pikkuveljiä ja pikkusiskoja. 
Voin siis sanoa olevani melko konkari sisaruusasioissa. Ajattelin listata sisaruuden parhaita puolia tai ainkin asioita joita tulee mieleen omista sisaruksistani.

1. En ole koskaan ollut yksin. Ja harvemmin myöskään oikeasti yksinäinen, ainakaan ennen murrosikää ja aikuisuutta. Ja nykyään osaan arvostaa sisarusteni seuraa. Mm.paskalla huumorilla jota vain sisarusparkani ymmärtävät, koska ovat kanssani kasvaneet ja minut oppineet tuntemaan.:D

2. Aina joku on ollut lähdössä mukaan lenkille tai shoppailemaan tai ihan mihin olen keksinyt mennäkkään. Tämä on oikeasti ihanaa, koska kyllähän sitä siskojen kanssa on paljon mukavampaa vetää hikihatussa menemään tutulla lenkkipolulla tai löytää kauheita vaatteita joille voi sitten yhdessä naureskella :D

3. Mun vaatteet menee aina eteenpäin. Siis ihan aina. Laitan housut pois ja joku pikkusiskoista hamstraa ne heti. Varsinkin jos on kyse mulle jo muutama vuosi sitten pieneksi jääneistä vaatteista.

4. Saan vaatteita samankokoiselta pikkusiskoltani. On ihanaa saada ilmaiseksi vaatteita joita on ehkä käytetty päällä kerran:'D Enkä ikinä raski ostaa mitään itselle kun kaikki mitä ostan on lapsille. Hyvä että joku huolehtii mun vaatteiden ajanmukaisuudesta:D

5. On juttuseuraa. Mm.whatsapp ryhmä jossa lentää niin paskaa läppää, tosiasioita, hullua huumoria, mielipiteitä, perusteltuja ja perustelemattomia argumentteja, selvitellään riitoja, toisten elämän kuvioita, työaikoja...lista on oikeasti loputon. Ja mahtavan kattava. Ja Janne, pakko mainita yksityiskeskustelut joista luulisin jonkun huippuprofessorinkin olevan ylpeä; koska toinen lentää niin pilvissä ja toinen on kyynärpäitään myöten paskavaipoissa, kirjaimellisesti :D :) 

6. Olen aina ollut osa jotain suurempaa. Ihanaa, rakasta, uskomatonta ja tärkeää sisarusryhmää. Tiivistä joukkoa, jossa jokaisella on paikkansa. Joukkoa jolla on kaikki yhteistä, kaikki erilaista ja silti kaikki tärkein maailmassa.

Ihanaa kansainvälistä sisarusten päivää erityisesti kaikille mun ikiomille, hulluille ja ihanille sekä rakkaille sisaruksilleni.♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti